Kismamajóga

Gyengéd babavárás, egymásra hangolódás és rugalmasság a várandósság ideje alatt. Az első trimeszter alatt nem igazán javasolt a testmozgás, hiszen ez a megtapadás időszaka, de ha már a 14. hetet betöltötted, és nincs orvosi ellenjavallat, akkor bátran csatlakozhatsz egészen a szülés napjáig. A kismamajóga gyakorlatai igazi biztonsági játékosok, de ez nem jelenti azt, hogy nem mozgatnak át jólesően, ezzel hozzásegítve téged a zavartalan várandóssághoz, majd könnyebb szülésélményhez. Azok, akik a várandósság alatt rendszeresen jógáznak, a szülés után könnyebben és gyorsabban regenerálódnak, de ha ezt sem szeretnéd a véletlenre bízni, tematikus workshopjaimon célzottan tudunk foglalkozni egy-egy problémás területtel. Az ászanagyakorlás mellett vajúdást segítő, nagyon hatékony légzőgyakorlatokat és gátizomtornát is gyakorlunk a kismamajóga órákon.

Meditating on maternity. Close-up of pregnant woman meditating w

Órarend:

Hétfő 17:30-19:00 kismamajóga (inSpirál)

Péntek 10:00-11:30 Kismamajóga (online)